خانه خاص حبابی شکل، خوابیدن در زیر نور ستاره ها

نزدیک‌ترین تجربه شما در طبیعت بدون اینکه پا به بیرون بگذارید چیست؟ چرا وقتی می‌توانید زندگی درون یک خانه خاص حبابی شکل را تجربه کنید، این کار را انجام ندهید؟ این سؤالی است که وقتی از داخل این خانه گنبدی شکل در شمال نیویورک به جنگل نگاه می‌کنید، باید به آن فکر کنید.

خانه حبابی شکل و آتشدان فضای باز

آشنایی با این خانه خاص حبابی شکل به همراه تصاویری از بخش های مختلف آن

در این خانه حبابی هندسی، درحالی ‌که تا حدی حریم خصوصیتان حفظ می ‌شود، می‌توانید بیشترین استفاده را از منظره و طبیعت ببرید. این مکان برای مشاهده و لذت بردن از طبیعت بدون آن‌که در دل آن بروید عالی است.

نمایی از داخل خانه حبابی با دید جنگل

این خانه خاص حبابی شکل در دل مزرعه‌ای در وودریج نیویورک است. که با انبوهی از درختان احاطه شده و با گل‌خانه، برکه و باغ سبزیجات فاصله کمی دارد. برکه ای زیبا و طبیعی در دل جنگل که حسی سرشار از آرامش را برای شما به ارمغان می آورد. پس از لذت بردن از این برکه می توانید ساعاتی از شب را در کنار آتشدان سنگی و زیبای آن سپری کنید.

نمایی از برکه آب در نزدیکی خانه حبابی

پنجره‌های بزرگ آن، منظره‌ای زیبا از محیط اطراف را به نمایش می‌گذارد. پنل‌های حفاظ‌دار درحالی‌که جلوی ورود حشرات را در تابستان می‌گیرند، باعث جریان یافتن هوا در خانه می‌شوند.

پنجره های مشبک خانه حبابی

همچنان به دنبال تفرج در طبیعت هستید؟ با وجود دو دوش در فضای باز همراه با یک وان شبیه پنجه پا می‌توانید نزدیک درختان افرا حمام کنید.

اتاقک دوش خانه حبابی شکل

اگر به دنبال دکوراسیون منزل خود هستید، برای تماشای برترین طرح های دکوراسیون به این صفحه مراجعه نمایید.

آشپزخانه و کباب‌پزی در فضای باز وجود دارد. و به شما این شانس را می‌دهد که غذایتان را خارج از خانه میل کنید و از فضای باز در دل جنگل بیشترین لذت را ببرید.

خانه حبابی و مکانی برای سرو غذا

این خانه خاص حبابی شکل را می‌توانید به صورت کوتاه مدت اجاره کنید. این خانه، تقریباً 95 مایل دورتر از مرکز منتهن است. در این صورت می‌توانید از استودیوی ضبط صدا و مسیرهای پیاده روی و کلاس‌های هفتگی یوگا نیز لذت ببرید.

خانه حبابی و محیط جنگلی اطراف

امیدواریم از تماشای تصاویر این خانه خاص لذت برده باشید. شما نیز اگر تجربه اقامت در چنین خانه هایی را دارید، در پایین همین مطلب، آن حس و تجربه را با ما به اشتراک بگذارید.

 

Show CommentsClose Comments

Leave a comment