تراس گاردن، 6 ایده طراحی برای ایجاد فضایی آرامش بخش

چرا تراس گاردن؟ به نظر می رسد هیچ جایی بهتر از یک باغ برای لذت بردن از آفتاب صبح و هوای تازه وجود ندارد. وقتی در مورد این منطقه سبز صحبت می‌کنیم، شاید آنچه بلافاصله به ذهن خطور می‌کند سایه ای در حوالى چمن سبز و بوته هایی است که گل‌ها و درختان را محصور می‌کند. زندگی در آپارتمان، کمترین فضای باز خصوصی را برای ما فراهم می‌کند.

تنها فضای باز خصوصی تراس است. با این حال، تراس ها یا بالکن ها معمولاً به حال خود رها می‌شوند. این کار را امتحان کنید، با اضافه کردن یک صندلی و یک میز می‌توانید از آن به عنوان محلی برای ریلکس کردن استفاده کنید. آیا تاکنون به تبدیل تراس و بالکن به یک تراس گاردن فکر کرده اید؟ بله، تراس گاردن یا همان تراس باغ. تحقق آن غیرممکن نیست. یک تجربه دل‌پذیر و آرامش بخش ایجاد کنید. شما با این کار به طور غير ‌مستقيم به تازه و زیبا کردن محیط اطراف خود کمک کرده‌اید.

ایده های طراحی تراس گاردن

فهرست سر تیتر مطالب در مقاله: تراس گاردن، 6 ایده طراحی برای ایجاد فضایی آرامش بخش

چگونه تراس یا بالکن خانه را به یک تراس گاردن تبدیل نماییم؟

بعد از یک روز سخت در محل کار، مطمئناً برای یک استراحت کوتاه به فضای آرامش بخش نیاز دارید. بالکن یا تراس خانه انتخاب مناسبی برای رفع خستگی است. با ترکیبی از گیاهان زینتی مختلف می‌توانید باغ شخصی خود را ایجاد کنید. طراحی تراس با گیاهان، روشی بسیار ساده و آسان برای داشتن یک باغ کوچک سبز، آرامش بخش و با طراوت است.

فراموش نکنید که تراس گاردن خود را با یک نیمکت یا صندلی راحتی تکمیل کنید. چنین تراس یا بالکنی، فضای یک باغ را برای شما تداعی می‌کند. مکانی بسیار مناسب برای صرف ناهار یا خواندن کتاب. این مکان هم‌چنین یک فضای مورد پسند خانواده برای استراحت همراه با نوشیدن یک فنجان قهوه یا چای داغ است.

چند ایده طراحی همراه با تصاویر:

1. یک روش ساده برای ایجاد تراس گاردن استفاده از گلدان است. استفاده از گلدان‌های گل به فضای زیادی احتیاج ندارد، و ظاهری با طراوت ایجاد می‌کند. برای گلدان هایی با گیاهان سبز، رنگی متضاد مثل نارنجی انتخاب کنید.

تراس گاردن با گلدان های زیبا

2. برای خانه‌های مدرن که می‌خواهید جلوه‌ای طبیعی از آن به نمایش بگذارید، یک تراس گاردن یا تراس سبز مینیمالیستی بسیار مناسب است. گلدان‌های زیادی در آن قرار دهید. حتی، می توانید گلدان‌ها را به راحتی روی دیوار بالکن چیدمان کنید. هم‌چنین میزها و صندلی های چوبی را به شکل های جذاب قرار دهید.

تراس گاردن با سبک مینیمال

3. اگر می خواهید سبک غیرمتعارفی در یک تراس گاردن داشته باشید، این ایده ممکن است برای شما بسیار مناسب باشد. با قرار دادن بالش و فرش با نقوش منحصر به فرد در بالکن، جلوه زیبایی از یک تراس گاردن متفاوت را به نمایش بگذارید.

تراس گاردن با سبک خاص و متفاوت

برای مشاهده بهترین تصاویر و ایده های تراس گاردن به صفحه دکوراسیون وب سایت آریامرز مراجعه نمایید.

در ادامه مطلب با ایده های بیشتر در این زمینه آشنا شویم.

4. به نظر می رسد تبدیل کردن بالکن ها و تراس های باریک به تراس گاردن، چالش برانگیز باشد. اما هنوز هم می‌توانید این کار را انجام دهید. یک میز و صندلی با یک طراحی منحصر به فرد تهیه کنید. برای طراوت بخشیدن به این باغ کوچک، می‌توانید انواع گیاهان با گل‌های رنگارنگ را در آن قرار دهید. با قرار دادن گلدان های گل بر روی نرده ها و یا نصب آنها بر روی دیوار می‌توانید حداکثر استفاده را از فضای بالکن خود داشته باشید.

تراس گاردن در فضای با عرض کم

5. اگر یک تراس نسبتاً بزرگ دارید، ممکن است این ایده مناسب باشد. قرار دادن صندلی ها و تکیه‌گاه‌های نرم و راحت همراه با دیوار سراسر پوشیده با گیاهان سبز می‌تواند محیطی لذت‌بخش برای خانواده‌ی شما فراهم کند.

تراس گاردن در فضای بزرگ

6. ایده تراس بعدی، علاوه بر این‌که زیبا به نظر می‌رسد، دارای یک تصویر شفاف و مینیمال نیز هست. استفاده از صندلی‌های بی‌نظیر و جذاب، به اضافه‌ی چمن مصنوعی، احساس راحتی بیشتری به شما می‌بخشد. گیاهان را روی نرده‌های بالکن قرار دهید تا فضای تراس گاردن بازتر به نظر برسد.

تراس گاردن با سبک مینیمال و روشن و چمن مصنوعی

Show CommentsClose Comments

Leave a comment