موفق ترین متخصصان فروش، سه ویژگی برتر از نگاه برایان تریسی

پر درآمد ترین و موفق ترین متخصصان فروش چه ویژگی هایی دارند؟ سه مورد از برترین خصوصیات بهترین متخصصان فروش را از نگاه برایان تریسی که نزدیک به دو میلیون متخصص فروش را آموزش داده است، بشنویم.

فهرست سر تیتر مطالب در ویدیوی: موفق ترین متخصصان فروش، سه ویژگی برتر از نگاه برایان تریسی

1- میل شدید برای بهترین بودن

بیست درصد از مسئولان فروش، هشتاد درصد فروش را در اختیار دارند. همه آدم‌های بیست درصد بالای لیست، از بیست درصد پایین لیست شروع کرده‌اند. پس مهارت خود را با یادگیری مداوم و به کارگیری چیزهای جدید بالا ببرید. اهداف خود را تعیین کنید. هدفی مثل اینکه یکی از افراد موفق بالای لیست باشید و تا رسیدن به این هدف دست از تلاش بر ندارید.

2- توانایی غلبه بر ترس ها

از جواب نه نترسید. یک قانون مهم این است که برای شنیدن کلمه نه به جلو بروید. به جای اینکه از آن دوری کنید یا فقط به آن قانع باشید یا آن را در امر فروش مثل مجازات بدانید; به دنبال کلمه نه باشید هر چقدر که می‌توانید. هر چقدر بیشتر در تماس‌هایتان با افراد نه بشنوید و در جواب معرفی محصولتان به آنها، جواب منفی بشنوید; تعداد بله‌ای که می‌شنوید نیز بیشتر خواهد شد. ارتباط مستقیمی بین این دو وجود دارد.

3- تعهد کامل به موفق شدن در ذهنیت موفق ترین متخصصان فروش

قانون هشتاد بیست می‌گوید که بیست درصد بالایی لیست، هشتاد درصد درآمد را کسب می‌کنند. اما آنها افرادی هستند که خودشان را تمام و کمال وقف موفقیت می‌کنند. افراد موفق به پیشرفت و موفقیت تعهد صد در صدی دارند. آنها می‌گویند من موفق خواهم شد به هر قیمتی که باشد و تا زمانی که به موفقیت برسند، دست از تلاش بر نمی دارند. مطمئن باشید که این امر اجتناب ناپذیر است; اگر مدت زمان کافی وقت بگذارید حتماً موفق خواهید شد.

امیدواریم از تماشای این ویدیو لذت برده باشید و از مطالب ذکر شده و توصیه های برایان تریسی برای کسب موفقیت، استفاده نمایید. اگر این ویدیو را پسندیدید; پیشنهاد می کنیم ویدیو فروش بیشتر با پاسخدهی صحیح به ایرادات رایج خریداران از نگاه برایان تریسی را نیز تماشا نمایید.

لطفا دیدگاه ها و سوالات خود را در پایین صفحه با ما در میان بگذارید.

Show CommentsClose Comments

Leave a comment