افزایش اعتماد به نفس، تکنیک هایی از رایان سرهانت

در این ویدیو از رایان سرهانت به بررسی یکی از مهمترین عوامل در عدم موفقیت در حیطه کاری; یعنی ضعف اعتماد به نفس می پردازیم و راه ها و تکنیک های افزایش اعتماد به نفس را از او می آموزیم.

فهرست سر تیتر مطالب در ویدیوی: افزایش اعتماد به نفس، تکنیک هایی از رایان سرهانت

سه گام برای غلبه بر ضعف اعتماد به نفس

گام اول: یک هدف تعیین کنید.

دنبال چه هستید؟ هدفتان چیست؟ اگر بفهمید هدفتان چیست، آن وقت ترس های واقعیتان را می شناسید و برای غلبه بر آن ها راهی پیدا می کنید.

گام دوم: طرحی برای رسیدن به هدف خود تعیین نمایید.

برای اینکه هدف خود را عملی کنیم باید یک طرح داشته باشیم. برای این کار باید یک سیستم طراحی کنید. سیستم هایی که طراحی می کنید شما رو به سمت نتیجه دلخواه هدایت می کنند و این نتایج همان اهدافی هستند که دنبال آنها بودید. این سطح از کنترل هر روزۀ شما بر اوضاع، به شما انگیزۀ لازم برای غلبه بر ضعف اعتماد به نفس را می دهد.

گام سوم: وارد عمل شوید

تمام چیزی که باید برای خودتان بخواهید این است که هدفتان را تعیین کنید; سپس یک طرح برای عملی کردن آنها بریزید، اما اگر اقدامی نکنید این دو مرحله به کار نخواهند آمد.

این ها همان سه گامی هستند که شما برای غلبه به هر نوع ضعف اعتماد به نفسی که اکنون دارید، باید بردارید. مهم نیست که چند سال سن دارید، مهم نیست چه شغلی دارید، اصلاً مهم نیست که شغلی داشته باشید یا حتی دانشجو باشید; فقط باید یک هدف تعیین کنید، یک طرح برای آن بریزید و برای آن اقدام کنید. این تمام کاری است که باید انجام دهید. هدف، طرح، اقدام

امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد. پیشنهاد می کنیم فیلم بهترین روز کاری خود را بسازیم؛ راهکارهایی از تام فری را نیز تماشا نمایید. همچنین می توانید دیدگاه ها و سوالات خود را در پایین صفحه با ما مطرح نمایید.

Show CommentsClose Comments

Leave a comment