تور مجازی از آپارتمان 11 میلیون دلاری با رایان سرهانت

در این فیلم زیبا، نکاتی از شیوه ساخت تور مجازی از آپارتمان و تکنیک های معرفی خانه و فن بیان; همچنین تاثیر دکوراسیون و چیدمان در معرفی بهتر آن برای کسب مشتریان بیشتر نهفته است. تماشای این فیلم زیبا را از دست ندهید.

در این تور مجازی، با آپارتمانی دوبلکس در خیابان 22 مولبری شهر نیویورک و ویژگی های منحصر به فرد آن آشنا می شویم. آپارتمانی با ارتفاع سقف 30 فوت که مستقیماً از طراح آن خریداری شده است; و یکی از جالب ترین ویژگی های آن، پارکینگ مخصوص زیر پله‌ای آن است که رو به خیابان مولبری باز می شود.

آشپزخانه این آپارتمان با سنگ‌های استخوانی زیبا طراحی شده و دارای سقفی است که با برگهای نقره ای پوشیده شده است. از ویژگی های منحصر به فرد این خانه; فضای اختصاصی روباز با قسمت ناهارخوری و ناحیه مخصوص گریل غذا و همچنین بخش چمن آن است. شومینه 30 فوتی که با سنگ‌های سنتی زیبا تزیین شده است; اتاق خواب هایی با سقف بلند و دارای پنجره های سفارشی ساخته شده با چوب طبیعی; اتاق خواب مستر که با یکی شدن با اتاق یدکی، فضایی بزرگ و عالی ایجاد کرده; همچنین سرویس بهداشتی که دارای وانی با سنگهای مرمر است، از جاذبه های این آپارتمان می باشند.

امیدواریم از تماشای این ویدیو لذت برده باشید. در همین زمینه می توانید ویدیوی تور مجازی از پنت هاوس 10 میلیون دلاری با رایان سرهانت را نیز تماشا نمایید.

لطفا دیدگاه ها و سوالات خود را در پایین صفحه با ما در میان بگذارید.

Show CommentsClose Comments

Leave a comment