تور مجازی از پنت هاوس 10 میلیون دلاری با رایان سرهانت

ساخت تور مجازی از پنت هاوس و آپارتمان یا انواع دیگر ملک و به نمایش گذاشتن آن برای خریداران، راهکار مناسبی است که امروزه امکان پذیر است. ما اکنون در زمانه ای زندگی می کنیم که پیشرفت های تکنولوژیک، باعث دگرگونی های بسیاری در نحوه انجام کارها شده است. بازار املاک نیز از این قاعده مستثنی نیست.

یکی از این تغییرات در این بازار، نحوه جستجوی مردم برای خانه است; که با گذشته تفاوت بسیاری پیدا کرده است. با تغییر نحوه جستجوی مردم برای خانه، روش های گذشته نمایش خانه نیز دستخوش تغییرات بسیاری شده است. اکنون با پیشرفت تکنولوژی و ایجاد زیرساخت مناسب، یکی از بهترین روش های نمایش خانه، ساخت تور مجازی است.

در ویدیوی زیر، تور مجازی ساخته شده توسط رایان سرهانت از یک پنت هاوس 10 میلیون دلاری را مشاهده خواهیم کرد.

فهرست سر تیتر مطالب در ویدیوی: تور مجازی از پنت هاوس 10 میلیون دلاری با رایان سرهانت

ساخت تور مجازی یکی از موثرترین راهها در نمایش هر چه بهتر ملک شماست. در فیلم بالا علاوه بر بازدید از یک پنت هاوس زیبا، می توان نکات ظریفی درباره ساخت تور مجازی آموخت. از زمان مناسب برای فیلم برداری; که یکی از بهترین ویژگی های ملک مانند منظره ای زیبا از غروب آفتاب را نشان دهد. تا زوایای فیلم برداری; که بیننده را به خوبی با فضاهای خانه آشنا کند. یا نحوه بیان ویژگی های خانه که نقاط ضعف آن را بپوشاند.

شما در آریامرز می توانید به رایگان صفحه اختصاصی خود را ایجاد نمایید و برای تمام فایل ها و املاک خود، فیلم تور مجازی ثبت نمایید. برای آشنایی با این امکان و امکانات دیگر به این صفحه مراجعه نمایید.

امیدواریم از تماشای این فیلم لذت برده باشید و از این پس از ساخت تور مجازی برای معرفی فایل ها و املاک خود بهره ببرید. لطفا نظرات و سوالات خود را در پایین این صفحه با ما در میان بگذارید.

Show CommentsClose Comments

Leave a comment