آخرین خبرها از مسکن مهر و مسکن ملی در شهر اندیشه

مدیرعامل شهر جدید اندیشه اعلام کرد که ساخت واحدهای مسکن مهر در این شهر پایان یافته است و اکنون ساخت ۴۵۰۰ واحد مسکن ملی در اندیشه در دست ساخت است. با ما همراه باشید تا چند و چون این خبر را بررسی کنیم:

ساخت ۴۵۰۰ واحد مسکن ملی در اندیشه

ایسنا ۱۸ آذر ۱۴۰۲

پس از اتمام مسکن مهر در شهر جدید اندیشه، برنامه ساخت ۲۵۰۰ واحد اقدام ملی نیز در این شهر آغاز شده و قرار است ساخت ۲۰۰۰ واحد دیگر تا ابتدای سال آینده آغاز شود.

به گزارش ایسنا، در شهر جدید اندیشه در استان تهران مجموعا ۳۰۰۰ واحد مسکن مهر اجرا شد که تمامی آنها در سال‌های گذشته افتتاح شد. هم اکنون در این شهر واحد مسکن مهر باقی مانده‌ای وجود ندارد.

اوایل سال ۱۳۹۸ و پس از اتمام طرح مسکن مهر طرح ساخت حدود ۲۵۰۰ واحد اقدام ملی در این شهر جدید آغاز شد که انتظار می‌رفت تا سال ۱۴۰۰ به اتمام برسد. با روی کار آمدن دولت سیزدهم طرح اقدام ملی با نهضت ملی مسکن تلفیق شد.

آن‌طور که مدیرعامل شرکت عمران اندیشه اعلام کرده، ۹۸۱ واحد نهضت ملی مسکن افتتاح شده و ۹۰۰ واحد دیگر نیز که در مراحل پیشرفت فیزیکی مناسبی قرار دارند خردادماه سال آینده به بهره‌برداری برسد.

از ۲۵۰۰ واحد مذکور ظاهرا ۶۰۰ واحد دیگر به صورت خودمالکی با تعهد ساخت به متقاضیان واگذار شده است. با توجه به محدودیت زمین که در شهر جدید اندیشه وجود داشت، پروژه‌های اجرا شده در این شهر در قالب مشارکت با بخش خصوصی در حال اجراست.

علاوه بر این، طبق اعلام مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید اندیشه، ۲۰۰۰ واحد جدید نیز در مشارکت با بخش خصوصی تا ابتدای سال آینده آغاز خواهد شد.

پرونده مسکن مهر در شهر جدید “اندیشه” به پایان رسید

خبرگزاری مهر – ۱۸ آذر ۱۴۰۲

مهدی مسلم‌خانی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید اندیشه با اشاره به اینکه در شهر جدید اندیشه هیچ واحد مسکن مهر باقیمانده‌ای وجود ندارد، توضیح داد: با توجه به محدودیت زمین که در شهر جدید اندیشه وجود داشت، پروژه‌های اجرا شده در این شهر در قالب مشارکت با بخش خصوصی در حال اجراست.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید اندیشه با بیان اینکه برنامه حال حاضر این شهر برای اجرای نهضت ملی مسکن حدود ۳ هزار واحد در قالب مشارکت با بخشی خصوصی است، ادامه داد: در حال حاضر ۹۸۱ واحد نهضت ملی مسکن در هفته‌های گذشته با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد و برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا ۹۰۰ واحد دیگر که در مراحل پیشرفت فیزیکی مناسبی قرار دارند در خردادماه سال آتی به بهره‌برداری برسد. در مشارکت با بخش خصوصی تا ابتدای سال آینده ۲ هزار واحد دیگر آغاز خواهد شد.

وی تصریح کرد: شهر جدید اندیشه در مجموع ۳ هزار واحد مسکن مهر داشت که تمامی آنها در سال‌های گذشته افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید و هم اکنون در شهر جدید اندیشه واحد مسکن مهر باقیمانده‌ای وجود ندارد.

سخن نهایی

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید اندیشه اعلام کرد که حدودا سه هزار واحد مسکن مهر در این شهر ساخته شده که تمامی آن‌ها در سال گذشته تحویل و به بهره‌برداری رسیده است. همچنین ۴۵۰۰ واحد از مسکن‌های اقدام ملی نیز در این شهر در حال ساخت است

Show CommentsClose Comments

Leave a comment