نکات مفید در مواجهه با دیدگاه‌های منفی ثبت شده در آریامرز

دیدگاه‌های ثبت شده در آریامرز به منظور افزایش اعتماد و ایجاد شفافیت برای خریداران خانه در نظر گرفته شده است. زیرا آنها با این خرید یکی از بزرگترین تصمیمات مالی و عاطفی در زندگی خود را می‌گیرند.

دیدگاه‌های ثبت شده در آن‌چه آریامرز را به قابل اعتمادترین بازار مربوط به خانه تبدیل می‌کند، نقش مهمی دارند. به همین دلیل، کمتر اتفاق می‌افتد که دیدگاهی که مغایر با قوانین و دستورالعمل‌های ما نبوده و قبلا توسط تیم نظارت آریامرز تایید شده است، پس از تایید حذف شود.

با این حال اگر احساس می‌کنید نظرات ناخوشایندی در مورد شما ارسال شده است، چند کار وجود دارد که می‌توانید انجام دهید.

  • دیدگاه ها را برای بررسی مجدد مشخص و پرچم گذاری کنید

اگر فکر می کنید دیدگاهی نیاز به بررسی مجدد دارد، می‌توانید آن را مستقیما از طریق صفحه کاربری خود گزارش کرده تا دوباره بررسی شود. اگر تیم نظارت ما متوجه شود که آن دیدگاه با دستورالعمل های ما مطابقت ندارد، حذف خواهد شد. ولی اگر پس از بررسی مجدد، مشخص شود که آن دیدگاه ناقض دستورالعمل های ما نیست، همچنان منتشر خواهد شد.

  • به همه دیدگاه‌ها پاسخ دهید

این ایده‌ی خوبی است که به همه‌ی دیدگاه‌های ثبت شده برای خود پاسخ دهید. از 1 ستاره تا 5 ستاره!

این کار فرصتی را برای شما فراهم می‌کند تا با گذاشتن پاسخ برای همه دیدگاه‌ها، خود را به عنوان یک مشاور با اخلاق و حرفه‌ای معرفی کنید. افزودن یک راه ارتباطی شخصی به مانند این در صفحه اختصاصی خود، نشان می‌دهد که به رضایت مشتری خود اهمیت می‌دهید و این کار شما را از رقبا جدا می‌کند.

  • از مشتریان بیشتری درخواست ثبت دیدگاه کنید

تحقیقات نشان می‌دهد که مردم در واقع امتیاز 4.8 یا 4.9 را با اعتبار بیشتری نسبت به 5.0 کامل ارزیابی می‌کنند. هرچه دیدگاه‌های مثبت بیشتری دریافت می‌کنید، دیدگاه‌های ضعیف در صفحه اختصاصی شما پایین‌تر می‌آیند و در نتیجه رتبه کلی شما بهبود می‌یابد. در همین راستا، داده‌های ما نیز نشان می‌دهد که تعداد دیدگاه‌ها بیشتر از میانگین امتیاز آنها، باعث برقراری تماس با مشاوران و متخصصین می‌شود و بنابراین گرچه طبیعی است که برای دیدگاه‌‎هایی با بالاترین امتیاز تلاش کنید، اما افزایش تعداد کلی دیدگاه‌ها از اهمیت بیشتری برخوردار است.