چگونه می توانم به عنوان مشاور املاک و یا مالک فایل ملک خود را برای فروش ثبت کنم؟

اگر مشاور املاک هستید برای ثبت ملک خود برای فروش در دسکتاپ، ابتدا نشانگر ماوس را بر روی گزینه‌ی ثبت آگهی فروش برده و در باکس باز شده بر روی گزینه ثبت آگهی فروش ملک توسط مشاور املاک کلیک کنید. 

 

اگر از گوشی موبایل استفاده می‌کنید، در ابتدا بر روی گزینه‌ی منو و ثبت آگهی رایگان کلیک کنید.

 

سپس در باکس باز شده بر روی ثبت آگهی فروش کلیک کرده و بعد از آن گزینه‌ی ثبت آگهی فروش ملک توسط مشاوراملاک را انتخاب کنید.

در صفحه‌ی باز شده آدرس ملک مورد نظر خود را وارد نمایید و بر روی ادامه کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام نکرده باشید و یا با حساب کاربری خود وارد وبسایت نشده باشید، صفحه‌ای برای شما باز می‌شود که از طریق آن می‌توانید ثبت نام کرده و یا با کلیک بر روی گزینه‌ی ورود به وبسایت وارد شوید.

 

پس از آن به صفحه ثبت جزئیات ملک وارد می‌شوید. ابتدا آدرس ملک را با کلیک بر روی نقشه مشخص کرده و گزینه ثبت آدرس بر روی نقشه را بزنید.

 

ثبت قیمت و نوع ملک هم از موارد اجباری برای ثبت ملک می‌باشد، اما دیگر گزینه ها اختیاری است.

 

پیشنهاد ما این است که برای هر چه بیشتر دیده شدن فایل‌های املاک خود جزئیات و اطلاعات بیشتری ثبت کنید، با این حال می‌توانید تنها با پر کردن ۳ گزینه اول یعنی ثبت آدرس بر روی نقشه، قیمت و نوع ملک به پایین صفحه رفته و بر روی دکمه ثبت برای فروش کلیک کنید.

 

شما می‌توانید در هر زمانی با ورود به حساب کاربری خود و ورود به صفحه فایل‌های من، تمام فایل‌های املاک خود را ویرایش کنید.

اگر مالک هستید در مرحله‌ی اول در باکس باز شده گزینه‌ی ثبت آگهی فروش توسط مالک را انتخاب کرده و سپس بقیه‌ی مراحل را مطابق راهنمای بالا انجام دهید.